Ako vyjadriť pestrosť
produkcie televíznej spoločnosti?

Goodtv vyrába televízne programy pre stanice ako Markíza, JOJ, RTVS, HBO alebo ČT. Našou úlohou bolo vytvoriť logo a grafickú identitu Goodtv, ktorá dokáže vyjadriť pestrosť ich programov: od obľúbených docusoap ako Farmár hľadá ženu až po panelové show ako je Milujem Slovensko.


Realizácie Magritte pre Goodtv

Hľadanie tvaroslovia
Proces tvorby loga začal hľadaním tvaroslovia a výrazových prostriedkov budúcej značky. Klient sa stotožňoval so špecifickou estetikou amerických college a preto sme experimentovali s ornamentami z tohto prostredia.

Realizácie Magritte pre Goodtv Realizácie Magritte pre Goodtv

Princíp náhodných farebných kombinácií
Pestrosť televíznej produkcie Goodtv odráža pestrosť značky. Výsledné logo sa používa v náhodnej generatívnej farebnosti. Každý jeden výstup, od vizitky až po hlavičkový papier, podlieha náhodnému striedaniu farieb pre každý jeden kus.

Realizácie Magritte pre Goodtv

Ekonomický moment farebnej dynamiky
Dynamické striedanie farieb je aj ekonomicky rentabilné. Farby sú vybraté tak, aby vznikli kombináciou dvoch základných cmyk farieb a preto tlač všetkých materiálov digitálnym ofsetom je o 50% lacnejšia. Farebný princíp tak nie je samoúčelný a šetrí klientove náklady a zároveň vytvára jadro značky.

Realizácie Magritte pre Goodtv Realizácie Magritte pre Goodtv

Moment zážitku a interakcie
Vizitku? Vyberte si - ktorá farba je vaša najobľúbenejšia? Farebná dynamika vnáša do komunikácie značky osobný prvok: každá vizitka a dokument je potenciálnym impulzom k rozhovoru. (Fun fact: nie je pravda, že ženy si vyberajú viac teplé farby. Teplé farby vizitiek si podľa správ z Goodtv vyberajú najmä muži.)

Realizácie Magritte pre Goodtv

Farebný princíp v online
Pre Goodtv sme vytvorili jednoduchú mikro-stránku na Wordpresse, ktorá prenáša farebnú dynamiku do online sveta: pri návšteve stránky sa vytvorí náhodná kombinácia farieb všetkých podstránok, unikátna pre vašu návštevu.

Video motion grafika
Na konci titulkov po televíznom programe si Goodtv môže uviesť svoje logo na pár sekúnd. Pre tento účel sme vytvorili 3 druhy záverečných animácií, ktoré vychádzajú z princípov značky.

Realizácie Magritte pre Goodtv Realizácie Magritte pre Goodtv

Všetky detaily dotiahnuté
Goodtv sme dodali všetky výstupy, ktoré môže značka potrebovať. Od signage značenia parkovacích miest, cez rollupy, foldre až po merchandise ako sú tašky, hrnčeky, deky či mikiny.

Rado Štefanov, producent Goodtv

Rado je konateľ Goodtv a zároveň jeden z producentov. Našu spoluprácu viedol on a preto si vážime jeho referenciu:

"S Magritte sme nadviazali inšpiratívnu spoluprácu, ktorá naozaj ovplyvnila náš biznis. Vážime si profesionalitu vo všetkých výstupoch, rovnako ako osobný prístup."

— Rado Štefanov, producent a konateľ Goodtv